Hory

Roháče light 2007

27. 06. 2007

Jan Hus a Cyril s Metúdem letos vyšli parádně, tak proč nevyužít pár dnů volna?! Sice počasí nemělo být zrovna extra, ale my se vlka nebojíme a v Tescu maj´ krásný žlutý pláštěnky :o)

V pátek v noci vlakem do Lipt. Mikuláše, pak bus do Žiaru a tradá procházkou pohádkovým lesem na Žiarskou chatu. Venku lije, tak si pochutnáváme na polívce, zajišťujem ubytko v podkrovních kójích a když se odpoledne alespoň trochu protrhá černý mrak, vyrážíme „po čínsku“ alespoň do Žiarského sedla. Tam je vichr neskutečný, a tak mizíme do bezpečí chaty. Kuchtíme, pijeme, hrajeme člověče. Chata je k prasknutí! Jdeme spát do kóje.

Ráno je krásně a mělo by to vydržet celý den, tak šup sváču do batohu a jdem zas do Žiarského sedla. Pak dolů pod Ostrým Roháčem a po nekonečném treku jsme u oblíbených Jamníckých plies. Ještě si vyšlápnem na hřebínek z Volovce, hodíme očko do Polska a zas galeje zpět na chatu. Procházka na celý den! Večer usnem jak dudci.

V neděli se pomalu pobalíme, mrknem na cintorín, pak k vodopádku a jdeme dolů, ať stihnem bus. Ten je narvanej k prasknutí, ale my jsme mezi prvními, tak sedíme! Ještě malý odpočinek v Lipťáku na nádru a tadam-tadam domů. Fajn pohodovka!

Radek, Peetja    (6.7.-8.7. 2007)

První, úplně první...!!! :-D

1. avatar Tichac napsal:

Žlutý pláštěnky jely fakt pecky největší :o)))