Bike

Okólo Hradce 2008

27. 06. 2008

Nedělní ráno. Slunce zas praží! Nechce se z postele, hlava třeští. Včera sem to s těma pivama kapánek přehnal :o) Ale co, přece nebudem doma lenošit! A tak jsme sedli na kolečka a tady předkládáme skromný návod, jak si užít příjemné odpoledne.

V Ostravě sedáme na vlak do Opavy, kde se intuitivně vydáváme plánovaným směrem, míjíme koňský povoz, který bez blinkru bezostyšně předjíždí auta a po chvíli narážíme na hledanou cyklotrasu č. 501. Paráda! Vede téměř stále kolem řeky, kde se občas objeví vodáci na raftu či kánoi. Po příjemné jízdě jsme v Hradci nad Moravicí, kde si dáme príma oběd před restaurací Babinec, s velice příjemným číšníkem… zdravíme! Pak už jen zdolat ten krpál k zámku a můžeme začít obdivovat tamní architekturu a představit si atmosféru dávných dob. Pokud nechcete absolvovat prohlídku interiérů, je vstup do areálu zdarma a ani s kolama nebyl žádný problém. Tak jsme si to tam pěkně prošmejdili a před odjezdem dali ještě kapku předraženou zmrzku. Pak sešup dolů do města a zpět podél řeky, se zastávkou u občerstvovny Maják a trháním sladkých třešní, až do Opavy, odkud vypečeným vlakem domů. Parádní zámecká neděle!

Radek, Peetja    (22.6. 2008)

2 x to už někdo okomentoval

1. avatar Tichac napsal:

To víš táto!
    Když nás nikam nevemeš, tak musíme tajně sami :o)