Bike

Bajkerský resty 2012

21. 11. 2012

Jo, udělám z toho tradici!!! Tak jako loni… prostě ze všech těch menších či větších akcí z kterejch není až tak moc fotek na samostatnej report, udělám jeden velkej hromadnej… jen takový ohlédnutí a lehký zavzpomínání, jak bylo!! No a tady sou ty letošní resty… nejen pro bajkery :o)

(1)   Startovací Rychlebky    (Radko, Robby / 7.4.-8.4. 2012)

Začátek sezóny… a hned pěkně zvostra!! Rychlebské stezky. Po ubytku dáme Černej potok, ve Vidnavě venkovní posezení, hurá zpátky a tradá na Wíznera! Vydrtíme to hore, Wels protentokrát vynecháme a sjedem Prokletým přes Sjezdy do Černý vody… hnedle zas znova traily kolem Černýho potoka, ve Vidnavě posezení uvnitř u čaje a zpátky k Íčku! Zjišťujem, že tu byla brigáda, a tak večer U Kaštánka hromadná párty s tlupou bajkerů. Ráno všechny překvapuje sníh!! V menší tlupě šlapem na Wíznera, Robbík odpadá a my sjedem Biskupským a odpaníme zasněženou Velrybu… neskutečný!!!

(2)   Palkovické hůrky     (Radko, Svoby / 11.4. 2012)

Jen takový lehký poježdění ‚od baráku‘!! Terénama k hůrkám, cestou opíkačka, motání po polích, lesích, hoblování MX tratí, brodění Morávky a na bajku zas až domů… Ave Bio Spirulina :o))

(3)   Helfštýnsko a Poodří     (Radko, Robby, Pit / 22.4.2012)

Cajdákem do Lipníku a vzhůru na Helfštýn! Konečně je nás víc než dva!! Obklíčíme hrad a motáme se dál, kdy objevíme pěkný lajny a probajkujem to tu křížem krážem, taky sjedem do Teplických lázní,  dáme malej oddech, plánujem co dál a nakonec úmorně šlapem zpátky hore do hvozdů! Eště dáme pár pojezdů a mizíme na nádr. Kus se přesunem vagónem, blíž k domovu a celý to zakončíme průzkumem atraktivního Poodří… pecka!!!

(4)   Beskydskej off-road     (Radko, Svoby / 9.5. 2012)

Károu na Samčanku, eště kousek po rozbitým asfaltu a pak už to drtíme hlava nehlava, polom nepolom, lesem nelesem… přes Kladnatou, Hlavatou, Čarták na Bumbálku, pak klasicky lajnou na Bílý Kříž a pomalá vracečka přes Švarnou Hanku a Charbulák! Ještě malá zastávka v přístřešku ukrytým na lesním ostrově a trocha toho roadu k autu… pěkně sme si naložili, pravda!!

(5)   Vizovické vrchy     (Radko, Svoby, Přéma / 14.5.-15.5. 2012)

Zajeli sme navštívit Přému, že si jako trochu zajezdíme!! No, nakonec z toho byl dvoudenní drtikol s přespáním v Luhačovicích! Kudy sme přesně jeli, tak to už dnes asi nedám dokupy… ono to ani není moc podstatný, prostě sme to motali tak jak se nám zachtělo… náš osud byl v rukou nic neřešícího Přémy a pokud bysme mu do toho nezačli nakonec trochu mluvit, jezdíme tam snad dodnes :o)) Vybavujou se mi místa jako Vlachovice, Vařákovy Paseky, Komonec, zřícenina Sehradice, Spletený vrch, Doubrava, kaplička pod Suchým vrchem, Uhliska a samože ty Luhačky!  Holt, byl to záhul…!!

(6)   Oravská Magura s Anderem     (Radko, Svoby, Ondra / 9.7.-10.7. 2012)

Tak sme vzali spolurachotníka Ondráša a vydali se do Oravských končin! Motali sme se tam někde kolem Paráče, nosili bajky na zádech, dávali si krutý sjezdy, užívali parádních výhledů na Malou Fatru a neskutečnýho vedra!! Ondráš se statečně snažil držet krok, a tak nebyla nouze o pár kotrmelců a nějaký to bebínko :o))  A takhle to bylo po celý dva dny… dva krásný dny v drsným kraji!!!

(7)   Bachledová paradise     (Radko, Robby / 14.7.-15.7. 2012)

Škoda, že sem línej… tahle akce by si zasloužila vlastní report… tak jen v kostce!! Kouzelný ráno pod Tatrama mělo neskutečnou dechberoucí atmosféru, to se nedá popsat!!! Přesun do Bachledový, kde řádíme až do urvání mý patky… pak začíná boj :o(  V bikeparku to bez řetězu ani nevadilo, valíme furt z kopce… pak to ale musím spíchnout na singlspída… teda díky Hamru aspoň na dablspída :o)  Nevzdávám to, máme den a půl před sebou a od baráku ne nedaleko!!! No, šlo to nějak ztuha a pomalu, ale šlo to! Na cestě mi pomoh hodnej traktorista a vzal mě do vleku… euforie!! Drtíme to několik kiláků a nakonec skončíme ve Spišské Staré Vsi, kde musím vypíchnout ošetřování Robbyho loktíku v místní cukrárně a skvělej pokec s horalem naproti u pizzy!! Druhej den na Červený Kláštor, kde zjišťuju, že celou dobu frézuju řetězem rám a nakonec servu eště zadní rychloupínák :o((  Opatrně jedem Prielomom Dunajca a pak přes dvě ukrutný sedla skrz Spišskou Maguru do Podolínce, kde čekáme přes dvě ukrutný hodiny na vlak do Popradu! Zkrátka akce za všechny prachy… a to doslova!!!

(8)   El Speedo bajking show     (Radko / 10.8. 2012)

Tak sem se konečně hecnul, přestal čekat na Chrenkovu společnost a po pěti letech využil dárkovej poukaz na tandem paraglajd!! No a když už jedu na Javorový, tak proč nevzít bajka a nedat si navrch eště jednu z nejluxusnějších lajn v Beskydech?!? S Daliborem sme se scukli na vrcholu, Hráška a bágl sem hodil do lesa, vyfasoval slušivou kokosku a tradá do luftu, kde se mnou guru prováděl různý akro veletoče, až sem skoro oči zavíral a na finále libovou spirálu, kdy mi při 5G lítaly snople z nosu… no, aspoň sem pak ladil k bajku :o))  Slušně sem poděkoval a po vydýchání vyrazil směr Ropice – Prašivá – Morávkovej singl, kdy sem si užil lahodnou jízdu, stále nabitej tím ptačím zážitkem… luxus!!

(9)   Rychlebská jednodenka     (Radko, Robby / 12.8.2012)

Byla neděle a předchozí den dost lilo, ale to nás nezastavilo před malým výpadem na stezky… naštěstí!! Vyklubala se z toho naprosto vyvedená bajkovačka… bez debat!! Hrnem to nahoru… klasika Wíznerem, pak na Wales, Prokletým dolů, výklus Černým potokem do Vidnavy na obligátní pizzu a zase zpátky… drtíme Wíznera, Rob v krizi, špásovačka na šotolině a pak to přišlo!! Guru mě veme na nový traily!!! Je to božský, klobouk dolů stavitelům… nečekaně luxusní završení skvělýho dne… díky!!!

(10)   Oravská Magura s Vojtou     (Radko, Svoby, Vojta / 16.8. 2012)

Vyjíždíme už den předem k večeru, tentokrát s Vojtou… tři bajky do auta a tradá! Večer ohníček, špekáčky a blízký setkání třetího druhu, kdy Svoby uléhá a v báglu pod hlavou zvíře jakési uvězněné má!! No, zkakali sme se skoro všichni, když sme to chlupaté cosi vypouštěli ven :o))  Ráno drtička do kopců… Paráč, Kubínská Hola, luxus sjezdík směr Príslop a dál po červený. Až na Oravu to nestíháme, tak to struhnem dolů a protějším hřebenem přes Paráč zpátky… v nohách moribundus, jazyky na vestách, ale poježdění skvělý… to teda jo!!

(11)   Brigádka v Rychlebech     (Radko, Robby & bikeři / 7.9.-9.9. 2012)

Třídenka jak víno!! Nejprv zajedem s Robbíkem do Koutů… tentokrát je to tam pěkně zvoraný :o(  I přesto si ale pěkně zařádíme!! Odpoledne přesun do Rychleb, kde si eště stihnem vyšlapat Wíznera… já konečně poprvý bez šlápnutí na zem… a pak samo nový luxus lajny, z kterejch vyjíždíme už za šera a úplná tma nás zastihne někde na Sjezdech… maso!!! Ráno hromadnej scuk před Íčkem a jede se na brigádku! Stavíme novej úsek, sbíjíme lávku, svlíkáme strom, rubem pařeza a přenášíme mega kmen… no a taky pijem lahváče :o)  S klukama ze Zlína pak jedem trailem hore a dáme nový úseky komplet!! My se s Robem eště jedem projet kolem Černýho potoka a večer za bajkerama na pívo! Další den utvoříme malou skupinku a jdem klukům a holčině ukázat ty novoty… naprosto famózní pojezd, naprosto!!! Sme tak nadšení, že to dáme eště jednou! Rob se odpojí a jede na Velrybu a k nám se prozměnu připojí Pepa Dressler s bandičkou… bezva change :o)  Tak je taky provedem, kluky jedny… a opět zažíváme euforickou jízdu!! V Černý vodě U Kaštánka na zahrádce krátkej session a nadšeni mizíme domů… domů z ráje!!!

(12)   Grupáč pod Smrkem     (Radko, Robby, Pit, Honza, Kamil, TomS / 5.10.-6.10. 2012)

Není možný!! Nějakým zázrakem se nám povedlo zformovat celkem slušnou bandičku… spolu s vymazlenýma lajnama se tak rýsovala celkem slušná akce… a taky že byla… víc než slušná!! První den se Kamil s TomSem na singly nedostali, páč přijeli pozdějc, ale zbytek si to užil skvěle! Hlavně Robby, kterej krátce po startu předvedl výstavní rozplácnutí na výjezdu z lesa a ťuknul se přímo do svýho zuboženýho loktíčku!! Po naši první pomoci a pár stezích na středisku se za pár hodin vrátil na singly v celý svý zafáčovaný kráse :o)  Večer tužíme kolektiv a ráno už všichni natěšeně vyjíždíme! Projeli sme to skoro všechno… určitě všechno, co stojí za to!! A tady musím vyzdvihnout hlavně božskej novej úsek, namotanej ladně mezi skalkami, kterej se tak stává jedním z nejoblíbenějších tady!! Škoda jen, že nám krutej lijavec zkrátil akci o jeden den… mohlo to bejt eště výtečnější!!!

(13)   Podzimní Rychlebky     (Radko & Termoska / 24.10.2012)

Na víkendový zavírání stezek se nedostanu, a tak sem si to tam zajel zavřít osobně už ve středu :o)  Nikdo se jaksi nechtěl přidat a já tak nakonec vyvenčil svou kámošku Termosku! Holka je to zocelená, do ničeho nekecá, jede tam kde já a když je mi chladno, ráda mě zahřeje!! Jeli sme brzkým vlakem a já konečně vymakal celkem rychlou spojovačku z nádru na singly… panejo! Vyplivlo nás to hnedle u jednoho z novejch trailů, a tak jen co sme si s Termoskou trochu zašpásovali v lese, mohli sme vyrazit! Lajna byla komplet pod listím, místama naprosto ztracená… tak to bylo holt trochu opatrný, ale furt skvělý a v těch podzimních barvách naprosto úchvatný!!! Projeli sme to dolů, pak někudy lesem zas hore… konečně cesta, jedem na Wales… tady mě holka zas rozpaluje a já si to užívám!!! Sjedem na Biskupský, vychutnáme si famózní Velrybu a zas šlápnem hore směr new trails… tentokrát už je to víc v tempu, chrochtám a Termoska si taky mlaská! Atmosféra za jedna s hvězdou!! Pomalu to balíme a směřujem k nádru… jede to za chvilku… ve vlaku se k sobě máme, Termoska je báječná společnice… ve finále už sice trochu ochladla, ale já ji zas brzo rozpálím… třeba zjara v Rychlebkách, což?!?

Letošek byl zas o třídu výš než minulej rok… esli to tak půjde dál, tak rok příští bude totál…!!! A to sme ani nestihli se Svobym projet Martínky a já navštívit konečně tu Kyčerku… tak snad v tom 2013!!

, ,

15 x to už někdo okomentoval

1. avatar koki napsal:

ten uz mam,akorat na tu slamu budu muset pockat az do pristi sklizne,tak dejte vedet dopredu at vam muzu nahrabat na po(de)stylku

2. avatar Tichac napsal:

Koki: S tou slámou eště nespěchej… počkáme si, až dostavíš domek pro hosty :o))

3. avatar koki napsal:

Pekny resty,mi tady konci sezona az nekdy od pulky Prosince,potom budu muset do prace pesky :-))
    Robby se mi sveril,ze planujete se za nami podivat.Tak to abych pristi rok do stodoly navezl trochu slamy,at nespite na tvrdym.

4. avatar Tichac napsal:

Pit: Ach jo… no neva!!
    http://mdva.info/wales2012/ Tady to máš… jinak by ses nedočkal :o)

Svoby: Tak teď’s to provalil… to, co už všichni léta vědí… :o))

5. avatar Svoby napsal:

Ticháč je ouchyla…..zalezlý v rouře potají fotí zadky koupajících se jinochů a obcující slunéčka. Dávejte si na něj všichni pozor!

6. avatar Pit napsal:

bohuzel ne.. ale uz se tesim na fotodokumentaci :)

Robby – hod sem link na nejake fota z Walesu.. nic jsem nevidel

7. avatar Tichac napsal:

TomS: Vy máte v base internet :o)
    UK: Kraviny, to by mi šlo, viď?!
    UK: Jo, zrcadlo… a pravě mi řeklo, že sem nejkrásnější :o)))
    Kat: My jen dokumentujem!! V případě Robbyho se ptát, zda je v pořádku, mi přijde trochu zcestný… :o)))
    Pit: Chápu to dobře? Jedeš s náma čumět pod kilty?
    Chren: Provedu… du srát střevo :o)
    Adek: Snad příští rok pojedeš aspoň jednou s náma!!!
    Rob: Jak jinak s tebou…!!?!

8. avatar Rob Roy Lazy napsal:

nuda

9. avatar adek napsal:

snad příští rok budu alespoň na jedné fotce;)

10. avatar chrenko napsal:

sér gut

11. avatar Pit napsal:

No nádhera!!! A to si piš, že příští bude ještě lepší!! Aspoň tomu vše nasvědčuje – Scotland, nová sedlovka :o)))

12. avatar Kat napsal:

no Rado, jako vzdy paradni fotoshow… a ty komenty :-)
    proste zabava na ctvrtecni noc (balime se do Recka, jupiiiii)

PS: S tym zranenim – jsem si vzpomnela na stryka – kdyz jede na nejaky saleny sjezd se svyma kumpanama, v pripade havarky – vseci – nejprve se foti a dokumentuje zive masicko pak se teprv dotazuje, zda je osoba ok, pripadne vola pomoc :-)))))

13. avatar Peetja&Kat&Vern napsal:

100/100 – Radku, to je zrcadlo???? :)

14. avatar Peetja&Kat&Vern napsal:

bozinku , kde vy na ty dristy chodite :)
    paradni fota!!!!

15. avatar TomS napsal:

No ja smekam svoji BELLinu. Tu se neda nic dodat pane fotoguru!!!