Bike

Rychlebskej komiks roku 2015

24. 07. 2016

Nestíhám, nestačím… a netrčet doma s pochroumaným kotníčkem, tak tady tu retrospektivu na loňskou sezónu v Rychlebkách nasolím snad až na Vánoce :o(  No, všechno zlý je k něčemu dobrý… a tak koho to jen trošku zajímá, jak si občas zpříjemňujem víkendy nejen kapánek technickou bajkovačkou, může si konečně poklikat na těch pár mazanic pod naprosto nepodstatnýma slintama :o)

1) Velikonoční     (Radko, Pucci, Janek / 4.4.-5.4. 2015)

Otvírání stezek! Bezmála sto lidí na brigádce!!! Po pár letech tu vyvenčím pevňáka… Černej potok, Vidnava… večer na Základně přednáška borců z cestajecilem.cz… narváno!! Malování šutrů a zahájení sezóny zapálením loga! Nedělní vyjížďka s Marťasem na kopec… drtíme to na sněhu… parádní víkend!!!

(2) Prosluněný     (Radko, Pucci, Hanz / 11.4.-12.4. 2015)

Příjezd před polednem, Hanz jde makat na barák :o(  Dáme Wales, endurko, Velrybu a po hodně dlouhý době taky SuprFlou… pak eště krosíme les a zakončujem to Sjezdama! Na Základně potkáváme Robbíka s Martinem a v neděli dáme společně light projížďku na kopci… novej řetěz a stará kazeta nebyl dobrej nápad… ratata tata :o)

(3) Kamenný     (Radko, Hanz / 25.4.-26.4. 2015)

Už sme tu v pátek večer. Komorní večírek na Základně a sobotní dopolední zdění Bike-Alcatrazu… vyrážíme v poledne! Za Marťasem na kopec! Pěkný hračičky tam zase natrasoval, paráda!! Dáme pár jízd a velmi volnej přesun na sekrety… k Náčelníkovo novince… monumentálnímu Sítku! Po chvilce přešlapování přichází odpanění!! Za hoďku sme zpět i s Náčelníkem a dalšími testéry… začíná šou! Antik odpaňuje nedalekou obludu a pak eště blbnem u MobbyDicka. O následným nářezu v lese už ani psát nebudu… prostě úlet!!! Blik, cvak… neděle. Výšlap na Radost s deštivým sjezdem přes všechny ty naše špeky až na Základnu… zas budu muset prát :o))

(4) Pohodový     (Radko, Pucci / 9.5.-10.5. 2015)

V pátek nás večerní vlak vysadí v Písečné, dáme šlapačku s báglama přes kopec a za tmy usedáme v natřískaný Základně… takový to klasický juchuchůů a jde se spát na Hanzovu půdičku! V noci kosa jak prase!! Sobotní ráno je krutý, ostatně jako vždy :o)  Takový nějaký brutální dusno nás provází celej den… na komorní brigádce, na Hřišti, na endurkách…! Večer ohlodáme selátko a před lijákem už zas okupujem BikePub… sme mrtví jak zombíci :o)  Neděle je parádní… zatímco Dušan fundovaně drtí bajkerky na Ladies campu, já zcela nefundovaně driluju Maťu na všemožně záludných úsecích sekretů… fajn poježdění!!!

(5) Palermo     (Radko, Pucci, Janek / 4.7.-5.7. 2015)

Příjezd opět v pátek… klasická parta se schází… uléháme notně po půlnoci, někteří až před třetí!! Po pár hodinách vstáváme a v 6:45 jedem na kopec… Wiessner, Spojovačka, Velryba, kus Tajemnýho a endurkama až ke Skokům… parádní snídaně :o)  U Základny sme kolem půl devátý, spousta lidí už jede nahoru, ale pár skalních už se pomalu šteluje na brigádku! Tentokrát zvelebujem Skills Centrum… po našem působení tam stojí krásný nový klopky a betelnej mostek… dík za nový bílý brigádnický tričko!!! Vedro je naprosto neskutečný, hodně se přemlouváme, ale nakonec kolem 15h pomalu šlapem hore! Přidává se k nám Maaca a společně objíždíme všechny ty naše Hřišťátka a Suťáčky a nezapomenem ani na osvěžující lom! Večer sme hotoví, přesto hecujem zas ranní vstávačku, a tak nedělní výjezd začíná kolem půl osmý… Wales, 1.sekce SFT, při brutální tlačence někde ztrácím rukavice, dál endurkama na cestu, po který se dostanem až k Suťáku… už máme dost, vedro eště šílenější než včera!! Nějak to seskáčem k lomu, kde dáme téměř 2h pauzu, pak to vytlačíme a popojedem ke Stoupáku, pak část Spojovačky, hoši jen obhlídnou Sítko, potlačíme na cestu a hurá na SFT! Já s Krakonošem eště jednou vytlačíme krpál, esli náhodou nenajdu ty moje starý děravý rukavice, ale bohužel, a tak endurkem ke studánce a společně pak dáme komplet zbytek SFT… na Základně sme před 18h, totálně hotoví!! Pak už jen klasická žranice, rychlá sprška a tradá domů, bo svátek nesvátek práce volá :o(

(6) Olympijský     (Radko, Pucci, Hanz / 1.8.-2.8. 2015)

Klasika… v pátek večer se to slejzá u Základny, sou tu skoro všichni… koukáme, že Anička už je velká holka!!  Spát jdu poměrně brzo, ale i tak se nechce vstávat… po sedmý vyjíždíme s Hanzem nahoru, kde mi ukáže novej skvost… Oslí chodníček… celkem trial… jdu poprvý na držku… novej zářez na holeni je na světě :o)  Pod 4.sekcí SuprFlou čekáme na brigoše a společně ladíme spodek… bude to zas hravější!! Pak výjezd v bandě nahoru, kde to šněrujem dle libosti po stezkách i mimo ně a nakonec se scházíme u Kaštánka, kde plníme pupky! Přesun na Základnu, kde Ondra rozjíždí bajkerskou Olympiádu… parádní počin!!! Pak v kruhu nejbližších přichází na řadu Napoleon a další pochutinky… malá oslava mých narozek… i Robbík si přihnul :o)  Ráno je kapku krutý! Dopolední zevling, pak si nechám od Katky vytáhnout stehy z obočí a můžem zlehka vyrazit… je to hodně na pohodu… taky defektům se dneska daří…! Nakonec eště zablbnem ve Skills Centru, dlábnem něco od Michala z grilu a pomalu se loučíme… jako vždy se domů nechce, ale tenhle náš druhej domov tu na nás naštěstí zas chvilku počká :o)

(7) Upršený     (Radko / 15.8.-16.8. 2015)

Tentokrát vlakem… a sám!! Páteční sešn na Základně, kam sem dojel při čelovce přes spodní sekce SuprFlou! Ráno vyrážíme po 8h… s Hanzem a Dejvem pojezdíme nový zvěrstva na šutrech, zatímco Dalík s Ondřejem pokuřujou :o) Trháme se… s Dejvem dáme Wales, kde jde do souboje se stromem a odnáší to helma a zadní brzda!! Endurkama, Velrybou, Tajemným a Sjezdama dojedem dolů… cestou dva defekty!! Trocha lenošení, kačena od Kaštánka a odpo to zas drtíme hore… tentokrát úplně! Sokolí vrch… po chvíli doráží Náčelník s Marťasem a můžem jet na průzkum hegeše :o)) Závěrečný Endurko s deštíkem mě tentokrát bavilo neskutečně!!! Třetí defekt přichází naštěstí až pod Skokama!! Večer klasický mecheche… musím vypíchnout příjemnou společnost u stolu, byla fakt Le Grace, díky!! Spíme u kluků v podkroví. Vydatná nedělní snídaně a jede se na kopec… Stoupák, Tajemný, Wales, Endurko, Prokletý, Velryba, Tajemný, Mramorový, Sjezdy… na Základnu dojedem totálně prochcaní, už od Walesu slušně luchalo!! Polívka, pivko, přichází Hanz a já se nechám přemluvit k dalšímu kolu… a tak zase Mengelem hore, leje ze mě neskutečně!!! Zajedem si na Vyhlídku, dáme nějaký lajny po lesích a koupačku v lomu… nakonec zas to skvělý Endurko!! Dole něco zobnem, něco vypijem, v cukrárně dáme famózní mátovou zmrzku a vyrážíme k domovu…!

(8) Růžofkový     (Radko, Pucci / 29.8.-30.8. 2015)

Opět stejnej scénář… páteční vláček, při čelovkách SuprFlou od 5.sekce až k Základně… Maťa se bojí bubáků :o) Dáme pár teplých piv a jedem k Hanzovi… spím v altánu na stole, v noci vstávám na záchod a hážu záda pod plot… ráno mám natáhlej krk a prasklej displej na foťáku… zase fajn večírek :o))  Cca v deseti (4 holky) jedem na kopec… Marťas nás protáhne nějakýma těma novýma endurkama a dolů to hrkneme Mramorovým a Sjezdama! Na Základně vydechnem, zalepím duše a po 15h zas vyrážíme vzhůru… Klárka eště nejela žádnou růžovkovou variantu, takže míříme k Suťáku! Předtím eště poblbnem na Hřišti, pak se připojí Náčelník a společně to projedem až na Vyhlídku, kde spočnem a hledíme na oparem zahalený Jeseníky! Pak klasika kolem Biskupa, následuje luxusní endurko a Skoky!! Na Základně zahalíme Růžováka do smutečního plátna, zajdem do hotelu na kačenu a pak už hurá na rozlučkovou párty s Růžofkama… respektive s Klárkou a Tomem, kteří za měsíc mizí do Vanu!! Předávka společnýho dárku, promítačka fotek a párty jak má bejt :o) Ráno je krutý a navíc děsnej hic!! S Maťou se hecujem k aktivitě, ale nakonec to končí jen popojetím vzhůru a zewlingem u lomu!! Ve finále přecejen sjedem aspoň endurko se Skokama a jedem se balit… naštěstí se eště nějak vmáčknem do Hanzova rodinnýho vozu, a tak sme zas před 23h doma…!

(9) Závěrečný     (Radko, Pucci, Janek / 7.11.-8.11. 2015)

Tentokrát sme jeli luxusně autíčkem, páč se Janek hecnul… dorážíme na páteční večer do Základny, kde se to začíná pomalu slejzat a musím říct, že nechyběl snad nikdo ze skalních!! Náčelník promítal fotáž a video z jeho snovýho bajkerskýho výpadu do indickýho Himaláje… fakt luxus!!! Moc to nepřeháníme, a tak sobotní ráno natěšeni šlapem na Sjezdy, kde se koná letošní poslední brigádka… sešlo se rekordní množství, nějakejch 122 lidí či tak nějak! Na Skokách se přidaly dva nový odpaly, zbytek se poladil a bylo hotovo!! Za jemnýho mrholení sme pak cosik pojezdili… já byl marnej jak jelito, po tý měsíční pauze, kdy sem na tom neseděl, ale co už :o)  Večer zase natřískaná Základna… na programu byla promítačka fotáží z Walesu… po trochu rozpačitým začátku to nakonec mělo úspěch! Pak zas nějaký fota a videjko od Ondry a jako hřeb večera nastoupil Gaspi a nasolil do nás jeho nejnovější video ze 4. dílu série ZAM, tentokrát ze Sardinie… a bylo to vážně parádní, díky!! Celkem unavení jdem po půlnoci chrnět, abychom byli ready na neděli, kdy se očekává luxusní podzimní počásko… a taky že bylo!!! A tak sme to natli pěkně zvostra… Mengele, Spojovačka, do toho Sítko (já konečně najistotu), Velryba, 1.SuprFlou, free lesem, Oslí chodníček, endurko a přesun na Suťák, kde trochu pohoblujem ty nový zvěrstva a pak už taková ta klasika přes Biskupa na endurko a zakončujem to vytuněnýma Sjezdama a Skokama… paráda!!! K večeru už finální loučení s těma, co na Základně zbyli a bohužel tradá domů :o(  Díky luxusní neděli to bylo opravdu důstojný zakončení letošní sezóny!!

Díky všem, kdo dělají Rychlebky Rychlebkama… dobrá práce, kamarádi !!!

5 x to už někdo okomentoval

1. avatar Tichac napsal:

Od toho sme tady, Hanzi… na nás je skleróza krátká :o))

2. avatar Hanz napsal:

Jak je možné, že si vůbec nepamatuji, jestli sem to už viděl a čet. Kurňa, asi se ta zeměkoule točí nějak rychleji. Díky, že si to tu můžu připomenout.

3. avatar Pucci napsal:

SUPR ŠUTR RYS BIKING!!! Nech žijú všetci RYCHLEBÁCI :D

4. avatar Nátělník napsal:

Je tam fšecko, co bych chtěl, aby se tady dalo zažít… Vlastně už tady nejsu potřeba. Už se to stalo. Díky!